Potrzebujesz zwolnienia, recepty, porady lekarskiej? DZWOŃ do swojej przychodni! Numer telefonu znajdziesz poniżej.
Dane kontaktowe placówek podstawowej opieki zdrowotnej, udzielających teleporad, można znaleźć TUTAJ.
Podczas teleporady medycznej otrzymasz:
- e-receptę – zrealizujesz ją w każdej aptece!
- e-zwolnienie – przychodnia wyśle je do Twojego pracodawcy!
- zalecenia lekarza
- propozycję bezpośredniej wizyty w placówce lub sugestię kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, jeśli będzie taka konieczność.
Przychodnie w systemie teleopieki działają od 8.00 do 18.00. Jeżeli nie dodzwonisz się rano, nie rezygnuj – zadzwoń popołudniu.
Od poniedziałku do piątku od 18.00 do 8.00 rano oraz w soboty i niedzielę teleporad udziela nocna i świąteczna opieka zdrowotna świadczona przez Szpital Wielospecjalistyczny (tel. 32 332 45 26) oraz Szpital Miejski nr 4 (tel. 32 330 84 13).
Cierpliwie czekaj na połączenie. Jeżeli lekarz nie odbiera telefonu, oznacza to, że właśnie udziela teleporady.
Wspieraj i pomagaj seniorom jeśli podczas teleporady konieczne będzie wykorzystanie technik cyfrowych, np. zrobienie zdjęcia i przesłanie do lekarza.
E-recepta - wystarczą 4 cyfry + PESEL
- lekarz wystawi e-receptę na podstawie wywiadu telefonicznego
- kod e-recepty otrzymasz SMS-em, na swój telefon
- e-receptę otrzymasz na e-mail jako PDF, będzie również dostępna na twoim Internetowym Koncie Pacjenta (IKP)
- lek wykupisz w aptece, podając farmaceucie czterocyfrowy kod z SMS-a oraz swój PESEL lub kod kreskowy z e-recepty przesłanej mail-em
Nie możesz samodzielnie wykupić leku?
Przekaż osobie bliskiej otrzymany kod e-recepty i swój PESEL
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!
- OPS w Gliwicach: tel: 32 335 96 48 (poniedziałek – czwartek: od 8.00 do 15:00, piątek: od 8.00 do 13.00)
- Harcerze: tel.: 605-202-614, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Pamiętaj! Z uwagi na bezpieczeństwo pacjentów i personelu obecnie nie jest możliwy nieograniczony bezpośredni dostęp pacjenta do przychodni. Bądź wyrozumiały!