baner

Potrzebujesz zwolnienia, recepty, porady lekarskiej? DZWOŃ do swojej przychodni! Numer telefonu znajdziesz poniżej.

Dane kontaktowe placówek podstawowej opieki zdrowotnej, udzielających teleporad, można znaleźć TUTAJ.

Podczas teleporady medycznej otrzymasz:
  • e-receptę – zrealizujesz ją w każdej aptece!
  • e-zwolnienie – przychodnia wyśle je do Twojego pracodawcy!
  • zalecenia lekarza
  • propozycję bezpośredniej wizyty w placówce lub sugestię kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, jeśli będzie taka konieczność.

Przychodnie w systemie teleopieki działają od 8.00 do 18.00. Jeżeli nie dodzwonisz się rano, nie rezygnuj – zadzwoń popołudniu.

Od poniedziałku do piątku od 18.00 do 8.00 rano oraz w soboty i niedzielę teleporad udziela nocna i świąteczna opieka zdrowotna świadczona przez Szpital Wielospecjalistyczny (tel. 32 332 45 26) oraz Szpital Miejski nr 4 (tel. 32 330 84 13).

Cierpliwie czekaj na połączenie. Jeżeli lekarz nie odbiera telefonu, oznacza to, że właśnie udziela teleporady.

Wspieraj i pomagaj seniorom jeśli podczas teleporady konieczne będzie wykorzystanie technik cyfrowych, np. zrobienie zdjęcia i przesłanie do lekarza.

E-recepta - wystarczą 4 cyfry + PESEL
  • lekarz wystawi e-receptę na podstawie wywiadu telefonicznego
  • kod e-recepty otrzymasz SMS-em, na swój telefon
  • e-receptę otrzymasz na e-mail jako PDF, będzie również dostępna na twoim Internetowym Koncie Pacjenta (IKP)
  • lek wykupisz w aptece, podając farmaceucie czterocyfrowy kod z SMS-a oraz swój PESEL lub kod kreskowy z e-recepty przesłanej mail-em

Nie możesz samodzielnie wykupić leku?

Przekaż osobie bliskiej otrzymany kod e-recepty i swój PESEL

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

  • OPS w Gliwicach: tel: 32 335 96 48 (poniedziałek – czwartek: od 8.00 do 15:00, piątek: od 8.00 do 13.00)
  • Harcerze: tel.: 605-202-614, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pamiętaj! Z uwagi na bezpieczeństwo pacjentów i personelu obecnie nie jest możliwy nieograniczony bezpośredni dostęp pacjenta do przychodni. Bądź wyrozumiały!