Informacje o organizacji pracy w Centrum Ratownictwa Gliwice.

 

 

 

 

 

Informacja

dotycząca postępowań administracyjnych

Dyrektor Centrum Ratownictwa Gliwice informuje, że zgodnie z art. 15 zzs ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.) w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID, bieg terminów procesowych i sądowych, w tym w postępowaniach administracyjnych nie rozpoczyna się, a rozpoczęty ulega zawieszeniu na ten okres.

W przypadku pytań i wątpliwości informację można uzyskać w sekretariacie CRG nr telefonu 32 301 98 15.

 

 

Ponadto przypominamy, że od dnia 16 marca 2020 r. zmienia się tymczasowo organizacja pracy Straży Miejskiej w Gliwicach oraz Centrum Ratownictwa Gliwice. Zmiany będą polegały na wstrzymaniu przyjmowania mieszkańców. Prosimy, aby starali się Państwo załatwiać sprawy online – poprzez system ePUAP lub profil zaufany.

Więcej informacji uzyskają Państwo:

Straż Miejska w Gliwicach:                  609 521 986 (całodobowo)

                                                              986 (całodobowo)

 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Centrum Ratownictwa Gliwice:           32 301 98 15 (sekretariat)

                                                              32 231 98 76 (całodobowo)

     e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.