Jak druk DTF zrewolucjonizował branżę?

Nadruki na koszulkach i gadżetach firmowych są nieodłącznym elementem każdego przedsiębiorstwa. Przy ich tworzeniu należy jednak podjąć kluczowe decyzje związane z wyborem odpowiedniego druku. Jeśli ten będzie trwały, przyniesie zdecydowanie więcej korzyści, niż budżetowe rozwiązania. Z pomocą przychodzi druk DTF. Czym dokładnie się charakteryzuje?
Trwały druk kluczem do sukcesu
Jeśli druk na wybranych produktach utrzymuje się przez długi czas, przedsiębiorstwo otrzymuje znaczne korzyści. Nie tylko ze względu na niższe koszty eksploatacyjne, bowiem konkretne artykuły służą po prostu dłużej, ale również poprzez pełnienie funkcji reklamowej. Jest to w szczególności istotne w przypadku gadżetów reklamowych, które niejako świadczą też o trwałości oferowanych produktów samego przedsiębiorstwa. Tym samym, kolejne firmy starają się zapewnić optymalny wybór druku, który będzie widoczny na produkcie w niezmienionej formie przez więcej, niż jeden sezon.
Czym jest druk DTF?
Można przyjąć, że druk DTF doprawdy zrewolucjonizował rynek. Stał się odpowiedzią na potrzeby wszystkich przedsiębiorstw, ale i osób prywatnych poszukujących trwałych rozwiązań. Dzięki specjalistycznej metodzie, możliwe jest umieszczenie dowolnie wybranej grafiki, bądź tekstu, który pozostanie na produkcie znacznie dłużej, niż w przypadku innych rozwiązań. Druk DTF polega na nałożeniu grafiki na specjalnie przygotowanej folii PET, a następnie jeszcze mokry druk pokrywa się termoaktywnym proszkiem. Ten jest kluczowym elementem, ponieważ łączy w sobie role kleju, aktywatora i podkładu. Do wydruku wykorzystuje się dedykowane drukarki pigmentowe, a w tym celu w użyciu są farby wodne. W ostatniej fazie konieczne jest wypieczenie nadruku pokrytego proszkiem w piecu lub wygrzanie go w prasie. Później przenoszony jest przez nią na dowolny materiał, a następnie ostatecznie utrwalany.
Jaka jest przewaga druku DTF?
Przede wszystkim należy wskazać wszechstronne zastosowanie tej metody. Dzięki uniwersalności można umieścić nadruki na dowolnie wybranym produkcie odzieżowym, a więc nie tylko na koszulkach, ale z powodzeniem także na czapkach, szalikach czy torbach. Dodatkowo koniecznie trzeba wskazać, że dzięki specjalistycznej metodzie utrwalającej, można na dłużej cieszyć się ze spersonalizowania produktu, co przełoży się nie tylko na satysfakcję użytkownika, ale dodatkowo będzie na dłużej pełniło funkcję reklamową. Druk DTF jest jednym z rewolucjonistów, jeśli chodzi o branżę, dlatego nie dziwi fakt jego stale rosnącej popularności wśród kolejnych zamawiających.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski