Jeżeli masz na koncie organizację wydarzenia kulturalnego w Gliwicach w 2017 roku, a twoja kampania promocyjna była strzałem w dziesiątkę, tegoroczna edycja konkursu Gliwicki Promotor Kultury jest skierowana właśnie do ciebie.

Organizatorzy drugiej edycji Gliwickiego Promotora Kultury szukają promocyjnych perełek – kampanii, które były kreatywne, nowatorskie i skuteczne. Dobra promocja to podstawa i jeden z najważniejszych elementów decydujących o frekwencji na imprezie. Zgłoszenia są przyjmowane w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gliwicach (drogą pocztową na adres: ul. Kościuszki 17, 44-100 Gliwice albo osobiście). Do wygrania jest 3 tys. zł!

W konkursie mogą wziąć udział osoby fizyczne (także prowadzące działalność gospodarczą), organizacje pozarządowe, jednostki budżetowe i jednostki posiadające osobowość prawną. Warunkiem udziału jest zrealizowanie wydarzenia kulturalnego w Gliwicach w 2017 roku i przygotowanie kampanii promującej imprezę. Uwaga! Można zgłosić więcej niż jedną kampanią (ale nie więcej niż trzy).

Regulamin, formularz zgłoszeniowy i załączniki można pobrać na stronach www.biblioteka.gliwice.pl oraz www.gcop.gliwice.pl.

Organizatorem konkursu jest Miejska Biblioteka Publiczna w Gliwicach. Partnerami są Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych oraz pomysłodawca konkursu, Zespół Branżowy ds. Kultury. Fundatorem nagrody jest Miasto Gliwice. W ubiegłorocznej, pierwszej edycji Gliwickiego Promotora Kultury wybrano najlepszy plakat promujący wydarzenie kulturalne. Zwycięską pracą był afisz X Międzynarodowego Festiwalu Artystów Ulicy „Ulicznicy”, imprezy zrealizowanej przez Manana Production House.

(mm)