UM Gliwice: Dla tych, którzy dbają o wizerunek Śląska
Fimałowa gala 8 edycji konkursu Marka-Śląskie 2017 r. Fot. materiały UM Gliwice
Przed nami 9 edycja konkursu Marka-Śląskie”, który honoruje osoby i instytucje kreujące dobry wizerunek Śląska, cieszące się uznaniem i będące ambasadorami województwa w Polsce i na świecie.
Konkurs organizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego oraz Regionalną Izbę Przemysłowo-Handlową w Gliwicach ma promować województwo śląskie, koncentrując się na jego atutach przemysłowo-gospodarczych oraz na zjawiskach społecznych, kulturalnych, politycznych i sportowych.
W konkursie może zostać uhonorowana każda osoba czy instytucja, która swoją działalnością i postępowaniem kreuje dobry wizerunek Śląska, cieszy się uznaniem i szczególną opinią, jest ambasadorem województwa w Polsce i na świecie.
Nagroda Marka-Śląskie” jest podziękowaniem za aktywne, przedsiębiorcze oraz odpowiedzialne społecznie postępowanie, które przyczynia się do tworzenia rozpoznawalnej marki Śląska. Wpływa to na większą atrakcyjność inwestycyjną, konkurencyjność oraz nowe perspektywy rozwoju naszego regionu tłumacza organizatorzy konkursu.
Nagrody przyznawane są w kategoriach: gospodarka, nauka, kultura, sport, turystyka i rekreacja, produkt, usługa, zdrowie, organizacje pozarządowe, dziedzictwo kulturowe regionu, społeczna odpowiedzialność biznesu, media i osobowość roku.
Kandydatów do nagrody Marka-Śląskie” do 30 czerwca mogą zgłaszać jednostki samorządu terytorialnego, samorządy zawodowe, gospodarcze, wyższe uczelnie, stowarzyszenia, organizacje pozarządowe pożytku publicznego, fundacje oraz redakcje prasy, radia i telewizji, a także sami kandydaci.
Szczegóły dotyczące konkursu można znaleźć na stronie internetowej RIPH w Gliwicach oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. (mf/UMWŚ)
Autor: krystian