XXI wiek to do tej pory czas intensywnego rozwoju technologicznego, który wspiera wiele przedsiębiorstw – w osiąganiu celów i rozwoju. Nie inaczej jest jeżeli chodzi o system call center, który ze względu na wiele rozwiązań, jakie oferuje oraz uniwersalność zastosowania, jest w stanie wspomóc przedsiębiorców na różnych dziedzinach – sprawdź w jaki sposób i na co rzeczywiście warto postawić!

System call center – czy to jeszcze działa?

Callcenter kojarzy się wielu osobom z ciągłymi telefonami i sprzedażą produktów lub usług, które w ogóle nie są nam potrzebne. Tymczasem praktyka pokazuje, że to właśnie sprzedaż przez telefon jest wciąż jednym z najbardziej skutecznych sposobów na zwiększanie efektywności i przychodów w przedsiębiorstwach – nawet, jeżeli niektórym osobom wciąż trudno w to uwierzyć. Zapominamy przy tym, że call centre to nie tylko sprzedaż przez telefon, ale również inne usługi, które mogą być znaczące dla firmy. Należą do nich:

  • obsługa klienta,
  • kampanie informacyjne,
  • obsługa posprzedażowa i reklamacyjna,
  • ankiety telefoniczne i zbieranie danych oraz wiele, wiele innych.

Oczywiście to nie wszystko – telefon to urządzenie, które daje Ci bardzo duże możliwości w zakresie rozwoju firmy, a już połączenie go z innymi kanałami przekazu, jak e-mail czy web chat.

System call center – z jakimi narzędziami pomoże Ci rozwijać firmę?

Nie ulega wątpliwości, że niezwykle istotną rolę pełnią przede wszystkim te najważniejsze z punktu widzenia skutecznej komunikacji sprzęty, takie jak telefony VOIP czy serwery. Te jednak to podstawa i zawiera go każdy system call center, w związku z czym nie ma konieczności dłuższego rozwodzenia się na ten temat. Ciebie, jako przedsiębiorcę, powinny interesować te najnowsze technologie i narzędzia, które pozwolą Ci na rozwój. Do najważniejszych należą bez wątpienia:

  • Systemy automatycznego inicjowania połączeń, dzięki którym handlowcy nie muszą sami wybierać numerów, ponieważ proces ten zostaje całkowicie zoptymalizowany. Oczywiście możliwe jest w tym przypadku dostosowanie tempa wybierania numerów do możliwości oraz doświadczenia konkretnego pracownika.
  • Systemy łatwego i skutecznego nagrywania rozmów, co jest niezwykle istotne w każdej firmie call centre. Dzięki nagrywaniu rozmów, możliwe jest bowiem sprawdzenie skuteczności obranej strategii, odczytanie zachowania klientów, a także mierzenie efektywności pracowników.
  • Systemy monitoringu i raporty, dające pogląd na to, jak działają pracownicy przedsiębiorstwa, jak kształtuje się sprzedaż i co można usprawnić, aby osiągane wyniki były jeszcze l;epsze. Oczywiście to już typowe oprogramowanie call center, które przedsiębiorstwo powinno sprawdzić – dla szybszego rozwoju i łatwiejszego eliminowania potencjalnych błędów.
  • Nowoczesny system call center powinien być wyposażony w sprzęty oraz akcesoria, dzięki którym możliwe będzie skuteczniejsze prowadzenie rozmów przez handlowców – istotne mogą okazać się np. zestawy słuchawkowe z funkcją wybierania i kończenia rozmów czy specjalne telefony o zwiększonej funkcjonalności.

Gdzie zakupić nowoczesny system call center?

Oczywiście w firmie, która zapewnia wysokoiej jakości usługi – ocena tego, czy przedsiębiorstwo oferujące rozwiązania teleinformatyczne jest godne zaufania, ma ogromny wpływ na przyszłą funkcjonalność oraz przydatność rozwiązań. Najważniejsze jest więc sprawdzenie oferty na stronie intertnetowej, a także zapoznanie się z opoiniami wcześniejszych klientów. Pamiętaj, że dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, najważniejsze znaczenie ma przede wszystkim możliwość dopasowania rozwiązania do indywidualnych potrzeb.

Oczywiście firma oferująca system callcenter, powinna zapewnić Ci również:

  • dostęp do najnowocześniejszych technologii,
  • bogatą ofertę produktów i aplikacji, które będziesz mógł dopasować w pełni do swoich potrzeb,
  • usługę instalacji oraz konfiguracji zakupionych systemów,
  • pełne wsparcie posprzedażowe, w tym pomoc w problemie czy możliwość rozbudowania istniejącego systemu.
  • Nowoczesny system call center