Na czym polega pozycjonowanie stron przez agencję SEO?

Agencja SEO zajmuje się przede wszystkim zwiększeniem widoczności stron internetowych w sieci, dzięki czemu mogą przyciągnąć one wielu nowych użytkowników i przyczynić się do wzrostu zainteresowania produktami lub usługami marki. Do głównych usług agencji należy pozycjonowanie stron, często wsparte profesjonalnym marketingiem internetowym.

Dobra agencja SEO realizuje takie zadania, jak:

  • audyt SEO, czyli wnikliwa analiza stron internetowych pod kątem ich przygotowania pod wymagania wyszukiwarki; na jej podstawie specjaliści poznają mocne i słabsze strony serwisu i mogą zaplanować indywidualnie dobrany plan działań, jakie powinny zostać wykonane na stronie, by poprawić jej wyniki,
  • kompleksowe działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych, obejmujące m.in. optymalizację strony pod kątem SEO, poprawę błędów w kodzie serwisu, dobór odpowiednich słów kluczowych, content marketing i link building,
  • poprawa widoczności serwisu za pomocą reklam Google Ads,
  • raportowanie przeprowadzonych prac oraz uzyskanych wyników, aby klient mógł na bieżąco obserwować rozwój swojej witryny,<
  • analiza konkurencyjnych serwisów, która pozwoli sprawdzić, jakie działania pod kątem SEO prowadzą na swoich stronach biznesowi rywale,
  • weryfikacja skuteczności prac prowadzonych przez inne agencje SEO, dzięki którym klient może sprawdzić, czy jego strona została objęta odpowiednią opieką,
  • zdejmowanie filtrów nałożonych na stronę przez Google w wyniku działań niezgodnych z regulaminem wyszukiwarki.

Pozycjonowanie Chorzów to złożone usługi, wymagające zaawansowanych prac na wielu polach, dlatego warto zlecić je doświadczonej agencji SEO.

Dlaczego warto zdecydować się na audyt SEO?

Audyt SEO należy do podstawowych działań, wykonywanych przez agencję SEO przed przystąpieniem do prac związanych z pozycjonowaniem stron internetowych. To dzięki niemu specjaliści mogą sprawdzić, jakie są mocne i słabe strony serwisu oraz zaplanować dokładnie wszystkie działania, które powinny zostać przeprowadzone na danej stronie. Pozycjonowanie powinno być bowiem zawsze indywidualnie dopasowane do witryny, aby przynieść możliwie najlepsze wyniki.

W jakiej sytuacji warto wykonać audyt SEO? Jest to działanie przeznaczone nie tylko dla nowych stron, ale również tych dłużej działających w sieci – a nawet takich, które były już pozycjonowane. Dzięki analizie strony można dowiedzieć się, czy przeprowadzone na niej do tej pory prace były poprawne, a sama witryna została prawidłowo zoptymalizowana pod kątem SEO.

Co obejmuje audyt SEO? Podczas analizy strony specjaliści sprawdzają wszystkie czynniki, które mają wpływ na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google. Należą do nich m.in. dopasowanie słów kluczowych, jakość i ilość treści na stronie, poprawność kodu witryny czy profil linków. Zadaniem agencji jest sprawdzenie, czy strona jest wolna od szkodliwych działań, które mogą negatywnie wpłynąć na jej pozycję, a nawet sprowadzić na nią karę od wyszukiwarki. Po wnikliwej analizie specjaliści opracowują plan usunięcia ewentualnych błędów i szkodliwych elementów oraz wdrożenia zmian, które doprowadzą do podniesienia jej pozycji w Google.

Kto powinien zdecydować się na audyt SEO? Każdy właściciel strony internetowej, któremu zależy na jej dobrej widoczności w sieci. Audyt jest podstawą pozycjonowania i stanowi pierwszy krok ku czołowym pozycjom w wyszukiwarce.

Czym jest SEM?

SEM jest skrótem od Search Engine Marketing i oznacza połączenie działań dotyczących pozycjonowania strony z marketingiem internetowym. W ramach SEM realizuje się reklamy związane z usługą Google Ads, czyli przede wszystkim linki sponsorowane – są to odnośniki do strony pojawiające się ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania w Google. Taka promocja jest bardzo skuteczna i znacznie zwiększa widoczność strony, przyciąga także wielu nowych użytkowników zainteresowanych konkretnymi usługami lub produktami marki.