Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Gliwice

Adres dla freelancera – wzmocnij swój wizerunek

Jeśli od dłuższego czasu prowadzisz działalność gospodarczą, z pewnością wiesz, jak istotna jest kwestia marketingu. Twój wizerunek świadczy o Tobie i jednocześnie przekłada się na to, że potencjalny klient wybiera właśnie Ciebie do wykonania konkretnego zlecenia. Musisz zatem mieć pewność, że wszystkie Twoje portale społecznościowe są odpowiednio uzupełnione. Jak jeszcze wzmocnić swój wizerunek?

Pamiętaj o podstawach

Dla każdego początkującego freelancera najważniejsze są kwestie formalne. Po ich załatwieniu nadchodzi nieco przyjemniejsza część, a mianowicie własna reklama. Pracując nad nią rozwijasz jednocześnie swoje umiejętności autoprezentacji, a te są przecież niezastąpione, gdy samodzielnie szukasz klientów. Przede wszystkim zadbaj o swój adres – on przyda Ci się również do rejestracji działalności, a jednocześnie wpłynie na pozytywny wizerunek Twojej osoby w oczach potencjalnego partnera biznesowego. Postaw na tanie biuro wirtualne, a z pewnością nieco wzmocni to Twój wizerunek.

Co więcej, biuro wirtualne zapewnia też sale konferencyjne, w których możesz odbyć spotkanie biznesowe w komfortowych warunkach. Łatwa do znalezienia lokalizacja to kolejny atut usług biura wirtualnego. Nie czekaj i sprawdź, ile jeszcze zalet mają biura wirtualne!

Nie zatrzymuj się i stale informuj o firmie

Na początek musisz zadbać o to, by wszystkie podstawowe informacje o Twojej firmie były łatwe do znalezienia. Uzupełnij wizytówkę Google, załóż konto na Facebooku i zacznij prowadzić profil na Instagramie – zwłaszcza wtedy, gdy efekty Twoich prac da się wizualnie przedstawić na zdjęciach. Malarze, pisarze i wszystkie inne kreatywne zawody mogą się pochwalić swoimi dziełami właśnie udostępniając ich fragmenty na portalach społecznościowych. Pamiętaj o lajkach i komentarzach – to dzięki nim Twoja widoczność wzrasta!

Instagram świetnie podsumowuje wykonane już prace – jeśli jednak chcesz powiadomić swoich fanów o nowościach lub promocjach, skorzystaj z Facebooka. To właśnie tam możesz dodawać posty i przekazywać informacje o swoich planach. Postaraj się też zaangażować swoich fanów i pytać ich o zdanie. Przykładowo, jeśli prowadzisz budkę z lodami, możesz zapytać o to, jakie smaki najbardziej lubią stali klienci. Jeśli wykonujesz komiksy – być może społeczność podpowie Ci, czego może dotyczyć kolejna praca. Otwórz się na ludzi, a z pewnością Ci się to opłaci! Pamiętaj, że poprzez pokazywanie się od najlepszej strony najszybciej zyskasz stałe zlecenia – dbaj o jakość swoich usług i produktów, a pracy i nowych zleceń Ci nie zabraknie!