Nie każda firma musi obecnie posiadać biuro – możliwość pracy zdalnej sprawia, że coraz częściej odchodzi się od standardowego modelu pracy, a kontakt z klientem jest możliwy również bez oficjalnej siedziby. Lokalizacja ma jednak wciąż znaczenie, a atrakcyjny adres – np. w Warszawie – ma duży wpływ na to, jak firma jest postrzegana przez klientów. Można pogodzić obie kwestie, decydując się na adres wirtualny – na czym polega ta usługa i do kogo jest skierowana?
Adres dla firmy w Warszawie – bez kosztów wynajmu
Wynajem biura w dużym mieście, takim jak Warszawa, jest bardzo kosztowny – i często zupełnie niepotrzebny. Coraz więcej firm korzysta z pracy zdalnej lub obsługuje swoich klientów przez Internet, przez co wynajem siedziby staje się wydatkiem, którego można uniknąć. Atrakcyjna lokalizacja ma jednak wpływ na to, jak marka jest odbierana przez klientów – cenią sobie oni firmy lokalne lub mające siedzibę w prestiżowym miejscu, np. w centrum stolicy. Można uzyskać taki atut, korzystając z możliwości, jaką daje adres wirtualny.
Wirtualny adres dla firmy w Warszawie to specjalna usługa, w ramach której można korzystać z danego adresu do rejestracji swojej działalności, w celach korespondencyjnych, a także reklamowych, bez konieczności wynajmowania w danym miejscu biura. Uzyskana lokalizacja jest prawdziwa – mieści się na niej elegancka kamienica, w której znajduje się przestrzeń biurowa, sekretariat i sala konferencyjna. W ramach usług posiadającej ją firmy zyskuje się nie tylko adres – w zależności od wybranego pakietu, można także korzystać z obsługi firmowej korespondencji, sali konferencyjnej czy pomocy prawnej.
Tanie wirtualne biuro w Warszawie – czy to możliwe?
Cena wirtualnego biura w Warszawie to bardzo niski koszt, szczególnie w porównaniu do cen wynajmu w tak atrakcyjnych miejscach, jak centrum stolicy. Najtańszy pakiet, obejmujący wynajem adresu oraz odbiór poczty, wynosi zaledwie 49 zł miesięcznie – jest to więc opcja dla każdego, nawet początkującego przedsiębiorcy, dla którego każdy wydatek ma znaczenie. Najbardziej rozbudowany pakiet, w którym zyskuje się adres, pełną obsługę poczty (wraz z informowaniem o przesyłkach, skanowaniem i wysyłaniem mailowo zawartości listów oraz wysyłką zbiorczą raz w miesiącu), obsługę prawną oraz dostęp do sali konferencyjnej dostępny jest w promocyjnej cenie 199 zł miesięcznie – jest to wydatek, na który może pozwolić sobie niemal każda firma.
Wirtualny adres w stolicy – kto powinien się na niego zdecydować?
Wirtualny adres biura w Warszawie Śródmieściu to okazja na zdobycie prestiżowej lokalizacji, która zrobi duże wrażenie na klientach. Taka opcja to idealna okazja na rozwój swojego przedsiębiorstwa i ustawienie go na równi z dużymi, dobrze prosperującymi firmami, zlokalizowanymi w centrum stolicy. Szczególnie sprawdza się w przypadku niewielkich przedsiębiorstw, start-upów oraz freelancerów, chętnie korzystają z niego także firmy funkcjonujące zdalnie, np. agencje marketingowe.
Dlaczego warto?
Wirtualny adres firmy w Warszawie to rozwiązanie, które daje możliwości szybkiego rozwoju marki. Dzięki atrakcyjnej lokalizacji, więcej osób zwróci uwagę na przedsiębiorstwo i chętniej zaufa jego usługom. Jest to także świetna okazja dla osób, które chcą prowadzić firmę w Polsce, a mieszkają za granicą – dzięki usługom wirtualnego biura mogą zarządzać swoją działalnością na odległość, zachowując polski adres.