Coraz bardziej popularna staje się praktyka, w ramach której to pracodawca wysyłając pracownika w delegację odpowiada za mieszkanie służbowe. Wynajem mieszkania dla pracownika może nastręczać pewnych trudności – z jednej strony nie chcemy, żeby mieszkanie służbowe było zbyt drogie, z drugiej nie zamierzamy serwować pracownikowi podrzędnej nory… Mieszkanie służbowe dla pracownika, które rozwiązuje ten dylemat znajdziemy w ofercie Apartamentów Magnolie w warszawskim Ursusie.

Mieszkanie służbowe - jaki jest standard?

Mieszkanie dla pracownika może być lokalem mieszkalnym lub samodzielnym pokojem. Jego standard zależy od wielu czynników, jednak dzisiaj coraz częściej staramy się zapewniać pracownikom pracującym w delegacji jak najlepsze warunki lokalowe. Skąd ta praktyka? Warunki zakwaterowania odgrywają ogromną rolę w podejściu pracownika do pracy. Im lepszy zapewnimy mu standard mieszkaniowy w mieszkaniu służbowym, tym bardziej będzie on efektywny w pracy mimo rozłąki z rodziną. Nic więc dziwnego w tym, że obecnie coraz większa liczba przedsiębiorców zwraca uwagę na standard zakwaterowania.

Mieszkanie służbowe dla pracownika w warszawskim Ursusie (kompleks mieszkań do wynajęcia Apartamenty Magnolie) to mieszkania charakteryzujące się przemyślaną aranżacją przestrzeni, w której wydzielono strefy dzienne i nocne umożliwiając tym samym pracownikom warunki do pracy i relaksu w ciągu dnia, jak i komfortowe warunki do wypoczynku nocnego. Kolejnym atutem mieszkań służbowych w Ursusie jest nowoczesne wzornictwo – każde nasze mieszkanie służbowe jest wyposażone zgodnie z najnowocześniejszymi trendami meblarskimi.

Wynajem mieszkania dla pracownika - jakie są limity czasowe?

Jeśli przyjrzymy się sytuacji na warszawskim rynku nieruchomości z łatwością zaobserwujemy, iż mieszkania na wynajem dzielą się na dwie grupy lokali – mieszkania przeznaczone na wynajem krótko- i długookresowy. Te pierwsze są skierowane przede wszystkim do turystów oraz przedsiębiorców odbywających niedługie podróże służbowe, często trudno wynająć je na dłużej niż tydzień… Te drugie to mieszkania przeznaczone do zasiedlenia długookresowego, ich właściciele/zarządcy na ogół nie zgadzają się na wynajem mieszkania na okres krótszy niż sześć miesięcy. Mieszkania na Ursusie są wynajmowane na elastycznych zasadach, co oznacza, iż nie obowiązują tu minimalne okresy wynajmu – z mieszkania dla firmy możesz korzystać tak długo, jak długo zachodzi taka potrzeba.

Mieszkanie służbowe dla pracownika - jaki jest koszt wynajmu?

Koszt wynajmu mieszkania dla pracownika może być różny. Zależy on od wielu czynników, które determinują nie tylko dobową stawkę za wynajem mieszkania służbowego, ale również stawkę za metr kwadratowy mieszkania. Mieszkania dla pracowników w warszawskim Ursusie są „wycenianie” w zależności od czasookresu wynajmu oraz metrażu mieszkania. W obydwu przypadkach – niezależnie od tego, czy zdecydujemy się na wynajem kawalerki dla pracownika w delegacji, czy mieszkania rodzinnego dla pracownika i jego najbliższych – dobowy koszt wynajmu mieszkania będzie spadał wprost proporcjonalnie do długości okresu wynajmu mieszkania. Oznacza to, iż równie opłacalne jest wynajmowanie mieszkań na krótki czas – oferujemy ceny o wiele niższe niż hotele – jak i najem długoterminowy. Do skorzystania z mieszkania służbowego w ramach najmu długoterminowego zachęcamy w szczególności przedsiębiorstwa świadczące usługi w ramach outsourcingu pracowniczego, które jeszcze nie zdążył nabyć nieruchomości w mieście lub takiego zakupu nie planują.

Mieszkanie służbowe dla pracownika w delegacji