Przykłady porównywarek cenowych w Polsce

Porównywarki cenowe dla sklepów internetowych są aktualnie bardzo popularne w Polsce. Większość użytkowników planujących zakup w internecie korzysta z porównywarki cenowej dzięki, której mogą łatwo znaleźć potrzebny im produkt, w jak najlepszej cenie. Jeśli jesteś przedsiębiorcom i masz sklep internetowy, powinieneś zdecydować się, na podjęcie współpracy z porównywarką cen. 

Jakie są korzyści porównywarek cenowych dla sprzedających?

Przede wszystkim porównywarka cenowa dla sklepów internetowych umożliwia zwiększenie widoczności sklepu, pokazanie swojej oferty użytkownikom, a co za tym idzie zwiększenie ruchu na stronie oraz poprawę poziomu konwersji. Oprócz tego zyskujesz też:

  • Możliwość stałej obserwacji swojej konkurencji — możesz na bieżąco weryfikować ceny w konkurencyjnych sklepach, sprawdzać, jakie metody płatności i wysyłki oferują, a także, jak Twoja oferta wygląda na ich tle.
  • Dostęp do narzędzi analitycznych — dzięki wyszukiwarce cenowej możesz zobaczyć statystyki i monitorować zachowania klientów.
  • Łatwe przekierowanie potencjalnego klienta na stronę sklepu — użytkownik może bezpośrednio z porównywarki przejść na stronę sklepu internetowego.
  • Większą rozpoznawalność marki — im sklep jest bardziej widoczny, tym większa świadomość o nim buduje się wśród użytkowników. Marka jest rozpoznawalna i generuje duże zyski sprzedażowe.
  • Możliwość dostosowania oferty do klientów, dzięki temu, że mają oni możliwość pozostawienia opinii o twoim sklepie. Oczywiście duża ilość pozytywnych opinii bardzo korzystnie wpływa na sprzedaż, ponieważ klienci czują wtedy zaufanie do marki.

Poznaj kilka porównywarek cenowych istniejących na polskim rynku:

  • Galeria Cen — nowa porównywarka cenowa, która oferuje duży wybór produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Struktura strony pozwala na szybkie odnalezienie produktów, których szukamy.
  • Ceneo — chyba najpopularniejsza porównywarka cen produktów w Polsce, ma bardzo szeroki wybór produktów i producentów. Oferuje też kilka form promowania i reklamowania sklepów internetowych. Z platformą Ceneo współpracuje ponad 26 tysięcy sklepów. Ta porównywarka cenowa dla stron internetowych daje też użytkownikom możliwość zakupu produktu bez konieczności przechodzenia na stronę sprzedawcy.
  • Nokaut — jest to porównywarka cenowa, trochę mniej popularna od Ceneo, ponieważ korzysta z niej 2 tysiące sprzedawców. Serwis ma wersję mobilną i oferuje atrakcyjne warunki współpracy, m.in. synchronizację z Google Shopping. Niestety nokaut.pl nie oferuje możliwość bezpośredniego kupna na stronie porównywarki.
  • Skąpiec — kolejna dość popularna porównywarka cenowa dla stron internetowych, umożliwiająca bardzo łatwe odszukanie produktu oraz filtrowanie wyników. Skąpiec.pl nie proponuje możliwości kupna bez konieczności przejścia na stronę sprzedawcy. Ciekawą funkcją jest alert cenowy, możesz podać na stronie porównywarki swój adres mailowy, a otrzymasz powiadomienie, kiedy obserwowany przez Ciebie produkt obniży cenę.
  • Okazje info — porównywarka cenowa z dobrze rozbudowaną strukturą umożliwiająca szybkie odnalezienie produktu, którego szukamy. Korzysta z niej ok. 3000 sklepów internetowych.