UM Gliwice: Nagrody dla gliwickiej firmy
Future Processing po raz kolejny wyróżniono za innowacyjne rozwiązania. Tym razem gliwicka firma informatyczna została doceniona w ogólnopolskim konkursie Employer Branding Stars, nagrodzono ją również za SmartFlow.
Future Processing (FP) od 2000 r. specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania komputerowego na potrzeby międzynarodowego handlu, przemysłu i usług. Za swoją działalność otrzymała wiele nagród. Ostatnio nowoczesny system ułatwiający wykrywani awarii wodociągowych SmartFlow otrzymał nagrodę Lider Informatyki w konkursie organizowanym przez wydawcę miesięcznika Computerworld”. SmartFlow stworzyli inżynierowie z FP i eksperci z Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu. Z kolei w konkursie Employer Branding Stars FP została uhonorowana w kategorii NAJLEPSZA STRONA KARIERY.
Jak działa SmartFlow?
Dzięki bezprzewodowym czujnikom SmartFlow przekazuje dane do bazy danych oraz platformy analitycznej w chmurze Microsoft Azure. W efekcie skraca się czas wykrycia awarii w sieci ze 180 do kilku dni. Rozwiązanie zostało wyposażone w system ostrzeżeń, które w przypadku awarii lub nielegalnego poboru wody informują pracowników MPWiK.
Dzięki SmartFlow w 2017 r. mieszkańcy Wrocławia zaoszczędzili taką ilość wody, jaką rocznie zużywa 20 tys. mieszkańców. To ekwiwalent zużycia wody mieszkańców Trzebini czy Gostynia mówi Monika Brachmańska, lider projektu ze strony Future Processing.
Future Processing została również laureatem ogólnopolskiego konkursu Employer Branding Stars w kategorii Najlepsza Strona Kariery (za stronę future-processing.pl/kariera). Organizowany przez Employer Branding Institute konkurs nagradza najlepsze inicjatywy budujące wizerunek przez polskich pracodawców u potencjalnych pracowników.
Jury doceniło spójność z marką FP i stroną firmową, skuteczność komunikacji Employer Value Proposition, dobór treści oraz wspierających ją kanałów komunikacji. Pod uwagę były brane także: zawartość zakładki, jej interaktywność i użyteczność strony oraz realizacja celów i efektywność mówi Patrycja Dobrowolska, kierownik ds. marketingu Future Processing. (mf)
Autor: krystian