Fot. J. Szymik/archiwum UM

Bilet autobusowy z Radiostacją na odwrocie? To całkiem realne! Ruszył internetowy plebiscyt na wizerunki obiektów metropolii, które ozdobią limitowaną serię biletów komunikacji miejskiej.

Gliwicka Radiostacja jest jedną z 41 propozycji biorących udział w głosowaniu internautów „Bileciki do kontroli”. W internetowej akcji wybranych zostanie sześć obiektów. To one będą umieszczone na rewersie limitowanej edycji jednorazowych biletów komunikacji miejskiej, które pojawią się w sprzedaży latem.

Głosowanie odbywa się na oficjalnym profilu Metropolii www.facebook.com/metropoliagzm i trwa od 16 marca. Jego pierwszy etap zakończy się 30 marca wyłonieniem 12 finałowych obiektów. Następnie ich wizerunki zostaną wkomponowane w szatę graficzną biletów jednorazowych i ponownie zostaną poddane pod ocenę głosujących.