Foliowe torby reklamowe nadal wybierane są bardzo chętnie – można zakupić je także z usługą personalizacji przez wykonanie indywidualnego nadruku. Jakie rodzaje nadruków stosuje się najczęściej?

 

Personalizowane torby reklamowe z nadrukiem  mają wiele zalet – są wsparciem w reklamie, a także pomagają w poprawie wizerunku firmy. Także są przystępne cenowo, dlatego stanowią doskonałą alternatywę dla zwykłych reklamówek bez nadruków.

 

Przy produkcji toreb z nadrukiem stosuje się dwie zasadnicze techniki:

  • sitodruk

  • fleksodruk

 

Metody te znacznie różnią się pomiędzy sobą pod względem realizacji, dostępności kolorów, nakładów, a także kosztów i estetyki. Na co warto się zdecydować?

 

Sitodruk

To metoda druku pozwalająca na uzyskanie najbardziej estetycznego efektu – w pełnym kolorze. Torby reklamowe z nadrukiem tego rodzaju są zatem doskonałym wyborem dla klientów, którym należy na wyglądzie reklamówek.

 

Głównym minusem sitodruku jest jego cena – za reklamówki trzeba zapłacić wtedy więcej. Minimalna ilość zamówienia to od 500 sztuk reklamówki do 4000 sztuk.

 

Fleksodruk

W przypadku tej metody torby reklamowe z nadrukiem nie są już tak estetyczne. Stosuje się wtedy cztery kolory, dlatego też rezultat nie jest tak ładny jak przy sitodruku. Na reklamówkach można wykonać proste grafiki – te bardziej złożone nie będą czytelne.

 

Główną zaletą tej metody jest jej niska cena – za torby reklamowe z nadrukiem fleksodrukiem zapłacimy mniej niż za te z sitodrukiem. W tej technice wykonuje się także większe nakłady – od 4000 egzemplarzy.