Torby reklamowe z nadrukiem rodzaje nadruku

2 min czytania

Foliowe torby reklamowe nadal wybierane są bardzo chętnie można zakupić je także z usługą personalizacji przez wykonanie indywidualnego nadruku. Jakie rodzaje nadruków stosuje się najczęściej?

Personalizowane torby reklamowe z nadrukiem mają wiele zalet są wsparciem w reklamie, a także pomagają w poprawie wizerunku firmy. Także są przystępne cenowo, dlatego stanowią doskonałą alternatywę dla zwykłych reklamówek bez nadruków.

Przy produkcji toreb z nadrukiem stosuje się dwie zasadnicze techniki:

Metody te znacznie różnią się pomiędzy sobą pod względem realizacji, dostępności kolorów, nakładów, a także kosztów i estetyki. Na co warto się zdecydować?

To metoda druku pozwalająca na uzyskanie najbardziej estetycznego efektu w pełnym kolorze. Torby reklamowe z nadrukiem tego rodzaju są zatem doskonałym wyborem dla klientów, którym należy na wyglądzie reklamówek.

Głównym minusem sitodruku jest jego cena za reklamówki trzeba zapłacić wtedy więcej. Minimalna ilość zamówienia to od 500 sztuk reklamówki do 4000 sztuk.

W przypadku tej metody torby reklamowe z nadrukiem nie są już tak estetyczne. Stosuje się wtedy cztery kolory, dlatego też rezultat nie jest tak ładny jak przy sitodruku. Na reklamówkach można wykonać proste grafiki te bardziej złożone nie będą czytelne.

Główną zaletą tej metody jest jej niska cena za torby reklamowe z nadrukiem fleksodrukiem zapłacimy mniej niż za te z sitodrukiem. W tej technice wykonuje się także większe nakłady od 4000 egzemplarzy.

Autor: krystian