Łatwo zauważyć, że wiele witryn internetowych stworzonych dekadę temu odbiega całkowicie standardem od nowoczesnych stron www stworzonych na przestrzeni ostatnich lat. Szybki rozwój technologii w internecie sprawił, że firmy walczą nieustannie o to, aby strona www była nie tylko statyczną wizytówką, ale również w pełni interaktywną witryną firmową, która w znaczny sposób ułatwia wiele czynności i realizuje wiele potrzeb odbiorców. Firmy takie jak agencja marketingu internetowego stosują nowoczesne rozwiązania oraz podążają za aktualnymi standardami i wymaganiami wyszukiwarek internetowych. W ten sposób można być pewnym, że stworzona przez nich strona internetowa będzie skutecznie konkurować z innymi witrynami w internecie. Co wyróżnia profesjonalną stronę www na tle innych?

Zdobycie uwagi odbiorcy

Liczy się pierwsze wrażenie, więc aspekt związany z identyfikacją wizualną jest kluczowym elementem, który pozwoli zdobyć uwagę internauty i zachęci go do tego, aby przeglądać kolejne podstrony witryny firmowej. Z tego też względu nie można opierać strony www na powtarzalnych schematach. Zastosowanie gotowych, niemodyfikowalnych szablonów oznacza wykorzystanie identycznej kolorystyki i tych samych zdjęć powielanych setki razy na innych portalach internetowych. Uważny odbiorca szybko dostrzeże te schematy i dojdzie do wniosku, że firma postanowiła zaoszczędzić na tak kluczowej sprawie jak strona www, co z pewnością wpłynie na negatywny odbiór samej marki firmowej.

Jak powinna wyglądać profesjonalna strona www dla firmy?

Szczegółowa oferta

Nowoczesna witryna internetowa powinna zawierać wyszczególnioną aktualną ofertę firmy w formie łatwych do wyszukania usług lub produktów przydzielonych do konkretnych kategorii. Przy tworzeniu szczegółowej oferty warto zastanowić się nad potrzebami potencjalnych klientów, a więc czy będą chcieli poznać cenę produktu, czy chcą dowiedzieć się o korzyściach jakie niesie ze sobą zakup, jakie są warunki gwarancji i inne. Kompleksowe przedstawienie wielu różnych elementów dotyczących poszczególnych produktów gwarantuje to, że klient nie będzie musiał daleko szukać i wszelkie potrzebne informacje znajdzie na wyciągnięcie ręki, a tym samym istnieje większa szansa, że ostatecznie zdecyduje się na sfinalizowanie zakupu.

Interaktywność

Firmy w których tworzenie stron internetowych dla firm jest jedną z ich usług zwracają szczególną uwagę na to, aby każda witryna posiadała elementy interaktywne, które zachęcają do wykonania konkretnych czynności – zostawienia opinii, wystawienia oceny, udostępnienia znajomym na serwisie społecznościowym itp.