- Z uwagi na liczne zachorowania na COVID-19 wśród pracowników Referatu Rejestracji Pojazdów osobiste załatwienie sprawy może być utrudnione lub niemożliwe - informuje Izabela Kowynia, zastępca naczelnika Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Obsługiwane będą wyłącznie osoby, które zarezerwowały wizytę w systemie elektronicznym i posiadają kod rezerwacji.
Pozostałe osoby mogą załatwić sprawę za pośrednictwem poczty elektronicznej
Klienci, którzy zakupili pojazd już zarejestrowany w kraju proszeni są o przesłanie drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną lub złożenie w Biurze Podawczym zawiadomienia o nabyciu pojazdu wraz z kopią dowodu zakupu (https://bip.gliwice.eu/zawiadomienie-o-nabyciu-pojazdu). Złożenie zawiadomienia w terminie 30 dni od dnia zakupu pojazdu pozwoli uniknąć kary pieniężnej, a rejestracji pojazdu można dokonać w późniejszym terminie.
Utrudnienia mogą również pojawić się w obsłudze telefonicznej. Informacje o dokumentach niezbędnych do załatwienia sprawy oraz aktualnych zasadach obsługi można znaleźć na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz na stronie
rezerwacjakm.gliwice.eu.
Prosimy Państwa o wyrozumiałość.